Reisdag 1 - donderdag 20-02 - Reisverslag uit Ariel, Israel van Jaccolien Vliet - WaarBenJij.nu Reisdag 1 - donderdag 20-02 - Reisverslag uit Ariel, Israel van Jaccolien Vliet - WaarBenJij.nu

Reisdag 1 - donderdag 20-02

Door: Jaccolien

Blijf op de hoogte en volg Jaccolien

20 Februari 2020 | Israel, Ariel

Om 8.00u in de ochtend verzamelden we met de hele groep op Schiphol. Na vele vragen te beantwoorden en de douane door te zijn gegaan, was er kort de tijd om over Schiphol te dwalen. Om 10.25u konden we naar de gate, maar door de vertraging zijn we pas na 11.00u geboard.
Tijdens de vlucht kregen we verschillende drankjes, snacks en een heerlijk warm broodje met vleeswaren en een soort zuurkool. Eenmaal in de lucht waren vele mooie dingen te zien vanuit het vliegtuigraam, waaronder de mooie wolkenlucht, enkele bergtoppen en verschillende landen van bovenaf.
Om 17.20u lokale tijd zijn we geland in Tel Aviv, waarna we op Ben Gurion Airport weer door de douane zijn gegaan en onze koffers hebben opgehaald.
Hierna vertrokken we met de bus naar ons hotel, hotel Eshel HaShomron in Ari'el, waar we om 19.30u Israëlische tijd aankwamen. Hier hebben wij genoten van een Israëlische maaltijd en een avondsluiting gehad, waarna onze wegen scheidden om naar de hotelkamers te gaan en te genieten van de avond.